Klagomål

Om Du som kund vill framföra klagomål rörande förmedlingen, ber vi dig kontakta vår klagomålsansvarige:

Att: Morgan Löwenthal
European Special Insurances AB
Storgatan 82B, nr 2405
352 46 Växjö

Tel: 010 - 410 22 00
Epost: kundservice@klokforsakring.se

Vi ser helst att du skickar in ett skriftligt klagomål. Så snart vår klagomålsansvarige har tagit emot ditt klagomål blir du kontaktad av denne. Vår klagomålsansvarige kommer att utreda ärendet och därefter kontakta dig snarast möjligast, dock senast två (2) veckor från det att du framställde ditt klagomål, för att du ska få ett besked. Om det inte är möjligt att lämna ett besked inom två veckor kommer du i vart fall att informeras om den fortsatta handläggningen och om när du eventuellt kan förväntas få ett slutgiltigt besked.

Varför välja Klok Försäkring?

Visa av erfarenhet vet vi hur vi kostnadseffektivt skyddar dig. Tillsammans gör vi kloka val.

Spara pengar

Våra försäkringar säkerställer det skydd som du förtjänar, för de priser som du förtjänar.

Ett brett skydd

Våra försäkringar är skräddarsydda för det skydd som du förtjänar. Inte mer och inte mindre.

Enkelt - för dig

Allt vi gör bygger på att göra det tryggt och enkelt - för dig.